samedi 5 novembre 2011

Time to say Good bye !

I have been thinking about this since a long time. In fact, since the end of September when I decided to take my distance from my blog. When I started, my intention was to share about several topics dear to my heart but finally it end up to be more about our adoption process than anything else. Tomorrow, our son will be with us since four months. What a great progress we have done since last summer. I can honestly say that we are doing good. Like any families, we have our good days and our struggles times but overall we have found the way to become a forever family. Adoption is a very complex process that does not end with the arrival of our son in our life. To be honest, I feel we have started the second book of our family story. A story very intimate that I prefer to not share on a public blog.

Thanks to have take the time to read about our family story. My hope is that no matter what happen to you, you will never give up. Today I am the bless mom of a beautiful little boy and I wish more referral, visa and children coming home for all these families who are waiting since so long. Your time will come.... very soon !

Historica

P.S If we are already in contact via email I will be happy to keep contact with you.
________________________________________________

Tous les changements qui ont accompagnés ma vie dernièrement m'ont fait revoir mes priorités. Demain nous célébrerons avec bonheur le quatrième mois de vie commune avec notre fils. Quelle joie de pouvoir enfin dire que nous allons bien. Comme la majorité des familles nous avons nos bons et nos mauvais jours mais dans l'ensemble nous pouvons dire que nous avons trouvé le chemin qui nous a permis de connecter de finalement pouvoir ressentir que nous sommes une famille. Pourquoi ce départ ? Je ressens le besoin de privilégier les précieux moments que je vit avec notre fils sans nécessairement vouloir les partager sur un blog public.

Merci d'avoir pris le temps de lire notre histoire familiale. Mon espoir est que peut importe ce qui arrive, vous continuiez de garder espoir. Aujourd'hui, je suis bénis d'être la maman de mon merveilleux petit garçon et je souhaite que plus d'enfants puissent venir rejoindre leur famille et ce le plus tôt possible.

Historica

P.S Pour toi ma belle Lady, j'ai pris la décision de quitter la blogosphère mais je ne quitte pas pour autant ta vie ;) On continue de se donner des nouvelles.

4 commentaires:

  1. Goodbye Historica! I've enjoyed reading your blog, but I understand the need for privacy. Let's keep in touch via email; I'd love to hear updates about how you're doing! :)

    xoxo
    Gwen

    RépondreSupprimer
  2. I've enjoyed following your story to your son and wish you all the best in the future with your family!

    RépondreSupprimer
  3. I to have very much enjoyed you sharing your story with us. I have decided to end my blog as well with one last post, hopefully this week...all the best....lots of love...

    Melissa

    RépondreSupprimer
  4. Merciiiiiiii pour le petit mot spécial pour moi .
    Ton blogue va me manquer mais je sais quand meme ou te trouver ... Merci pour ton partage ici , merci pour tout l'aide que tu apportes aux autres avec tes expériences . Merci d'être mon amie virtuelle

    Lady xx

    RépondreSupprimer